A beteg számít rám - mondta a gyártósoron a gépkezelő. A vibe manager a cég udvari bolondja - két provokatív mondat az Employer Trending konferencia előadóitól. Mi pedig korábbi cikkünket folytatvaösszefoglaltuk, hogy milyen toborzási és employer branding tippeket adtak át szakértőink a Médiapiac és a HR Portal októberi rendezvényén.

A vállalati belső kommunikációról mint üzletileg kritikus tényezőről adott elő Szvetelszky Zsuzsanna kutató, tudományos munkatárs (MTA TK RECENS) „A pletyka” és „A rejtett szervezetek” szerzője. 

„Csapatot nem hagy ott az ember” - ezzel a provokatív mondattal kezdett, amit azzal magyarázott, hogy a kékgalléros azért nem hagyja ott bevált munkahelyi csapatát, mert csak a kocsmában talál ilyet (de ott nem keres, hanem költ), a fehérgalléros pedig azért, mert felméri, hogy utána stresszcsökkentésre költheti a pénzét. Egy munkahelyen történt meg, hogy egy több mint 130 kilós nő kollégái elhatározták, segíteni fognak neki. Hónapokon át életmód tanácsokkal, figyelmességgel támogatták, ezalatt több, mint 30 kilót fogyott, és a csapatnak jobbak lettek az eredményei. „Az összetartozás olyan soft erő, amit nem lehet látni, de nem szívesen hagyják ott az emberek. A kékgalléros sem fogja 10 ezerért otthagyni” - mondta a kutató.

Tovább >>