A munkakör leírása



Admin support


Feladatok:
Cél: Adminisztratív, elsődlegesen szerződések és számlakezelési feladatok ellátása, valamint a folyamat vezénylése
  • Szerződések adminisztratív folyamatainak kezelése,
  • Szerződések készítése, feldolgozása, benyújtása
  • PR (beszerzése/megrendelési) és PO (költséghely) számok létrehozása, kiküldése, a rendszerben történő regisztrációja
  • Önszámlás és nem önszámlás partnerek számláinak kiállítása
  • A pénzügyi osztállyal történő együttműködés a feladat ellátása érdekében
  • A számlázási feladatok kapcsán felmerülő riportok elkészítése
  • Szerelési igények feldolgozásában való támogatás – szerelésekhez tartozó dokumentáció kezelése

Elvárások:
  • Középfokú végzettség
  • Magabiztos legalább középfokú angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű Excel ismeret
  • Jó kommunikációs készség, pörgős, dinamikus személyiség

Amit kínálunk:
  • Versenyképes bérezés
  • Hibrid munkavégzési lehetőség
  • Stabil multinacionális háttérrel biztosított hosszútávú munkalehetőség
  • Összetartó, támogató csapat

Lokáció:
  • Budapest IX.