A munkakör leírása
Admin support
Feladatok:
Cél: Adminisztratív, elsődlegesen szerződések és számlakezelési feladatok ellátása, valamint a folyamat vezénylése
- Szerződések adminisztratív folyamatainak kezelése,
- Szerződések készítése, feldolgozása, benyújtása
- PR (beszerzése/megrendelési) és PO (költséghely) számok létrehozása, kiküldése, a rendszerben történő regisztrációja
- Önszámlás és nem önszámlás partnerek számláinak kiállítása
- A pénzügyi osztállyal történő együttműködés a feladat ellátása érdekében
- A számlázási feladatok kapcsán felmerülő riportok elkészítése
- Szerelési igények feldolgozásában való támogatás – szerelésekhez tartozó dokumentáció kezelése
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Magabiztos legalább középfokú angol nyelvtudás
- Felhasználói szintű Excel ismeret
- Jó kommunikációs készség, pörgős, dinamikus személyiség
Amit kínálunk:
- Versenyképes bérezés
- Hibrid munkavégzési lehetőség
- Stabil multinacionális háttérrel biztosított hosszútávú munkalehetőség
- Összetartó, támogató csapat
Lokáció:
- Budapest IX.