A munkakör leírása



Compensation & Benefits Expert


Az Adecco Group, a világ vezető HR-megoldásokkal foglalkozó cége keres
Kompenzációs & Juttatási szakértő
munkatársat budapesti partnerének.
Amit kínálunk:
  • Versenyképes fizetés
  • Éves bónusz
  • Cafeteria
  • Rugalmas Home Office lehetőség
  • SZÉP-Kártya
  • Magán egészségügyi biztosítás
  • Élet- és balesetbiztosítás
  • Rezsitámogatás
  • Partnerünk gondoskodik a munka és a magánélet egészséges egyensúlyáról
  • Plusz szabadságok
  • Rugalmas, családbarát munkahely
  • Lehetőség egy tekintélyes multinacionális vállalatnál dolgozni
  • Piacvezető képzések, workshopok, külső képzések, nyelvi tréningek

Mit fogsz csinálni?
Javadalmazás és juttatások:
  • Részt vesz az összehasonlító piaci információk gyűjtésében, részt vesz a bérfelmérésekben,
  • Aktívan részt vesz az éves CRP-folyamatban (támogatja a döntéseket, javaslatokat készít, részt vesz a kommunikációban és az adminisztrációban), végrehajtja a bér- és bónuszkifizetéseket,
  • Előkészíti a HR-rel kapcsolatos iránymutatásokat, kezeli a helyi béren kívüli juttatások (cafeteria) adminisztrációját, adózását, megrendelését és elosztását.
  • Kezeli a csoportszintű juttatásokat vagy a halasztott juttatási rendszert

Személyzeti adminisztráció és jelentéstétel:
  • Kezeli és frissíti az alkalmazottakra vonatkozó összes helyi és csoportszintű elektronikus adatbázist,
  • HC-jelentések készítése a helyi kontrolling és más részlegek számára.
  • Közreműködik a személyzeti adminisztrációban (belépők, kilépők, belső áthelyezések),
  • Biztosítja a szabadságok megfelelő adminisztrációját,
  • Részt vesz a HR-rel kapcsolatos vezetői és csoportos jelentésekben

HR kontrolling és költségvetés-tervezés:
  • Biztosítja a HR-hez kapcsolódó kiadások megfelelő ellenőrzését.
  • Havi szinten egyeztet a HR-hez kapcsolódó függő számlákkal, a pénzügyekkel együttműködve jelentést készít a nyitott tételekről.
  • Részt vesz az éves HR költségvetési eljárásban és a rendszeres előrejelzésekben.
  • Kezeli az év végi számviteli kötelezettségeket (a HR-hez kapcsolódó elhatárolások előkészítése és egyeztetése).

Bérszámfejtés:
  • A külső bérszámfejtő szolgáltató első számú kapcsolattartója.
  • Minden szükséges információt megad a külső bérszámfejtőnek.
  • Kezeli az összes konkrét adó- és bérszámfejtéssel kapcsolatos ügyet.
  • Kezeli az év eleji bérszámfejtéssel kapcsolatos eljárásokat.
  • Teljesíti a külső (jogszabályban előírt) személyzettel kapcsolatos összes jelentéstételi követelményt, szükség esetén szorosan együttműködve a helyi jelentéstétellel
  • Kommunikál a munkavállalókkal a bérszámfejtési juttatásokkal és az adózással kapcsolatos változásokról.

Követelmények:
  • Egyetemi vagy főiskolai diploma, lehetőleg HR, közgazdasági vagy pénzügyi területen
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat a HR területén, lehetőleg a kompenzáció és juttatások területén
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban- és írásban
  • HR-adatbázisokkal és HRIS-rendszerekkel kapcsolatos tapasztalat, haladó Excel-felhasználói tapasztalat
  • Analitikus gondolkodásmód, figyelem a részletekre
  • Jól szervezett, független, megbízható és felelősségteljes, alapos személyiség