A munkakör leírása

Téged keresünk, ha a magyar piac egyik vezető telekommunikációs vállalatánál szeretnél dolgozni azért, hogy ügyfeleink partnerei lehessünk a digitális világban. Tedd meg az első lépést, hozd inspiráló ötleteidet és légy az összetartó és kreatív [digital] csapatunk szakértő tagja!

Légy kíváncsi, vállalj felelősséget, végezd szenvedéllyel a munkádat és nyiss a fejlődésre! Érjük el közösen céljainkat, hiszen Yettelesként úgy inspirálhatsz valódi változást, hogy közben önmagad lehetsz. Kik vagyunk mi? Több mint 1800 kolléga, közel 100 lokáción országszerte, egy nagy csapatként, korlátlan élményekkel. Szívünk lime színben dobog, és a Yettel lehetőséget ad nekünk arra, hogy megvalósítsuk az álmainkat.

 

Csatlakozz a Yettel Magyarországhoz mint

Digital Optimization Manager,

és legyél velünk önmagad, légy hatással a világra.

 

AI-val és digitális adatokkal kelsz és fekszel? Olyan munkát keresel, ahol a legmodernebb és leginnovatívabb megoldásokkal dolgozhatsz? Akkor a Yettel Digital Optimization Csapatában a helyed! 

 

Ezekben a feladatokban számítunk Rád:

  • Yettel digitális felületein (web, webshop, app) mérési keretrendszer és specifikáció kidolgozása Google Analytics 4-re önállóan ill. külső partner bevonásával 
  • a területen alkalmazható AI megoldások maximalizálása
  • alapszintű mérés beállítások elvégzése Google Tag Manager-ben 
  • riportok/dashboard-ok készítése PowerBI-ban és Looker Studio-ban egy-egy kulcs digitális termékről
  • digitális adatok hatékony vizualizációja, eredmények prezentálása igazgatóságon belül ill. egyéb társosztályoknak 
  • elemzések elvégzése különböző adatforrások (digitális felhasználói adatok, visszajelzések és ügyféladatok) felhasználásával,
  • üzleti lehetőségek beazonosítása, insight-ok és javaslatok megfogalmazása magyar és angol nyelven 
  • online vásárlási és kulcs ügyfélutak elemzése, problémás területek beazonosítása 
  • konverzióoptimalizálási tevékenységekre javaslatok megfogalmazása elemzésekből
  • elfogadott javaslatok megvalósításának koordinációja tartalom szakértőkkel, ill. fejlesztőkkel 
  • A/B teszt lehetőségek beazonosítása, koordinációja tartalom szakértőkkel, ill. fejlesztőkkel 

 

Téged várunk a csapatunkba, ha rendelkezel:

  • minimum 5 év releváns szakmai tapasztalattal
  • mély szakmai ismerettel AI területen 
  • kiemelkedő prezentációs és kommunikációs készséggel, hiszen feladataid között szerepel komplex adatok érthető prezentálása
  • tapasztalattal riportok, dashboard-ok készítésében és komplex üzenetek vizualizációjában, átadásában 
  • az alábbi tulajdonságokkal: cél és eredményorientált vagy, képes vagy önálló munkavégzésre 
  • folyékony angol nyelvtudással 

Fedezd fel a Yettel nyújtotta lehetőségeket!

#FlexibleWorking: A rugalmas munkavégzést biztosítva, hétfőn és pénteken home officeból dolgozunk tovább a legjobb Yetteles élményekért. A többi napra pedig ott a Yettel Garden Office. 😊 Itt kapjuk nyáron az inspirációt és töltjük fel magunkat energiával.

#Health: Kollektív élet- és egészségbiztosítást, apasági szabit, dietetikus és személyi edző támogatást biztosítunk kollégáink számára. Irodai edzőtermünk és szaunáink a hét három napján várják munkatársainkat!

#Technology: Az természetes, hogy céges okostelefont kapsz korlátlan nettel, sőt, családtagjaidnak és barátaidnak is kedvezményes tarifát kínálunk.

#LifelongLearning: A tanulásra és a személyes fejlődésre nagy hangsúlyt helyezünk; éves Learning Day rendezvényünket a kollégák fejlesztésére és inspirálására hoztuk létre. A 40 órás kihívásunkban arra ösztönözzük kollégáinkat, hogy évente legalább ennyi időt fordítsanak új készségek elsajátítására.

#YettelHQ: Törökbálinti központunk az ország egyik legkorszerűbb irodaháza, amely panoráma terasszal, külső sportpályával és alternatív kerti irodával is rendelkezik.

 

Kedvet kaptál?

Kérjük, küldd el jelentkezésed és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot. A jelentkezési folyamattal kapcsolatban és további részletekért keresd fel karrier oldalunkat! Addig is kövess minket a legjobb Yettel pillanatokért a  Instagramon és a LinkedInen.