A munkakör leírása



Junior Customer and Sales Support


Partnerünk egy multinacionális japán vállalat, amely magas technológiai termékekre specializálódott, mint például érzékelők, mikroszkópok, lézeres jelölők és látás mérőrendszerek. Világszerte vezető szerepet töltenek be az automatizálási iparban, felelősségteljesen szállítva magas színvonalú és innovatív termékeket a világ minden táján működő vállalatnak.
Feladatok:
Dinamikus és nemzetközi Customer and Sales Support csapat tagjaként közvetlen kapcsolat fenntartása különböző európai ügyfelekkel e-mailben és telefonon keresztül, valamint a logisztikai intézkedéseik támogatása.
  • A rendelési folyamat zavartalan lebonyolításában való segítségnyújtás, és annak biztosítása, hogy minden kérés hatékonyan kezelve legyen
  • Közvetlen támogatás nyújtása Partnerünk ügyfeleinek és értékesítési csapataiknak tíz különböző európai országban
  • A szállítási folyamat nyomon követése a külső logisztikai partnerükkel
  • Folyamatos támogatás nyújtása telefonon és e-mailen keresztül
  • Szükség esetén azonnali bejelentés bármely sürgős problémáról

Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat
  • Magyar anyanyelv, angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • Jó kommunikációs készség és szolgáltatásorientált hozzáállás
  • Jó szervezőkészség és MS Office ismeretek

Amit kínálunk:
 
  • Versenyképes fizetés és bónuszrendszer
  • Nemzetközi környezet, nyílt kommunikáció és folyamatos tanulási lehetőség
  • Kezdésként 3-4 hetes tréning Partnerünk belgiumi központjában
  • Hibrid munkavégzés

Lokáció:
  • Budapest 13.