A munkakör leírása



Kiemelt Ügyfélkapcsolati Munkatárs


Kiemelt Ügyfélkapcsolati Munkatárs
Ez a szerep “single point of contact”-ként szolgál az 1. szintű (Tier 1) vállalati ügyfelek számára Európa-szerte, készpénzkezelési termékeik és szolgáltatásaik tekintetében.
Felelősség:
  • Ügyféltámogatás
    • Legyen az első kapcsolattartó pont ügyfeleink számára a pozitív ügyfélélmény kiszolgálásával és előmozdításával.
    • Kérdőjelezze meg és egyszerűsítse az ügyfélkéréseket.
    • Folyamatosan konkrét megoldásokat javasoljon és implementáljon a fizetési szolgáltatásokra és fizetési csatornákra.

  • Ügyfélelemzések
    • A stakeholderekkel való kommunikáció során a belső folyamatok azonosítása, majd a belső folyamatok kapcsán fejlesztési javaslatok tétele.
    • Részvétel az ügyfél-elégedettség folyamatos javításában a különböző témákra és a minőségre vonatkozó statisztikák és jelentések nyomon követésével.


 
  • Ügyfélszolgálat
    • „Single point of contact” after-sales tevékenységek kapcsán az ügyfelekkel.
    • Rendszeresen részt vesz az ügyfél- és felülvizsgálati találkozókon.
    • Folyamatos jelentések készítése a hozzá tartozó ügyfelek számára, beleértve a negyedéves jelentéseket és az ügyfélszolgálati hívásokon való részvételt.

  • Ügyfélincidensek megelőzése
    • Proaktívan vegye fel a kapcsolatot az ügyféllel bármilyen hiba esetén, ami az egyes termékeivel és folyamataival kapcsolatos, valamint az ügyfelet érintő incidensek előtt és után.
    • Rendszeres tájékoztatás és kommunikáció a hiba elhárításának a végéig.


Milyen tulajdonságokat keresünk?
  • Legalább 5 év tapasztalat hasonló területen
  • Közgazdász/Pénzügyi területen végzettség
  • Ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Német nyelven aktív felsőfokú/anyanyelvi szint
  • Angol nyelven aktív középfokú szint
  • Határozott és fókuszált kommunikációs készség
  • Csapatjátékos jellem

Előnyt jelent
  • Szakértelem az elektronikus banki szolgáltatások, fizetések/jelentések területén
  • Készpénzkezelési tapasztalat

Mit kínálunk?
  • Kiemelt juttatási csomag (cafeteria, rezsitámogatás, egészségbiztosítás, életbiztosítás, éves bónusz stb.)
  • A próbaidő lejárta után Home Office lehetőség
  • Változatos termékportfólió és összetett munkaköri funkciók.
  • Inspiráló hálózatépítési lehetőségek regionális szinten Közép-Európában és nemzetközi szinten egy globális csoporton belül.
  • Egy tekintélyes, etikus és fenntartható globális vállalat része.
  • Sokszínű csapattal dolgozunk és befogadó közösséghez tartozunk.
  • Ösztönző multinacionális környezet egy csúcsminőségű irodában.
  • Piacvezető tréningek, munkahelyi képzési program.

Kérem érdeklődés esetén önéletrajza feltöltésével jelentkezzen!