A munkakör leírása



Kiemelt ügyféltámogatási szakértő (Készpénzkezelési területre)


Kiemelt ügyféltámogatási szakértő
(Készpénzkezelési területre)
Amit kínálunk:
 
  • Versenyképes fizetés
  • Rugalmas home office lehetőség
  • Cafeteria
  • Magán egészségügyi biztosítás
  • Élet- és balesetbiztosítás
  • Partnerünk gondoskodik a munka és a magánélet egészséges egyensúlyáról
  • Extra szabadságok
  • Rugalmas, családbarát munkahely
  • Lehetőség egy tekintélyes multinacionális vállalatnál dolgozni
  • Piacvezető képzések, workshopok, külső képzések, nyelvi tréningek

Feladatok:
 
  • Ügyfélélményvezérelt napi szervizszolgáltatás nyújtása
  • Elsődleges kapcsolattartóként szolgál az ügyfelek számára, mind külsőleg, mind belsőleg
  • Ügyféltalálkozók szervezése és vezetése a készpénzkezeléssel kapcsolatos témákban
  • Az ügyfelek igényeinek megértése a kérések egyszerűsítése érdekében, az összes üzleti partnerrel és belső csapattal való koordinációban.
  • A készpénzkezelési incidensek koordinálása (az ügyfelek azonosítása és riasztása, a hatások jelentőségének mérése, kommunikáció az ügyféllel a probléma lezárásáig, az incidens utáni tervek készítése).
  • Az összes érdekelt fél koordinációjának biztosítása a készpénzkezeléssel kapcsolatos projektek megoldása érdekében.
  • Ügyfélprojektek irányítása (felmérés, tervezés, műszaki specifikáció, megvalósítás, tesztelés, éles üzembe helyezés)

Elvárások:
 
  • Ügyfélkezelési / ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Pénzügyi vagy készpénzkezelési tapasztalat/tudás
  • Felsőfokú német nyelvtudás - szóban és írásban
  • Középszintű angol nyelvtudás – szóban és írásban
  • Szervezési készségek
  • Ügyfélközpontú mentalitás
  • Analitikus képesség
  • MS Office (Excel) ismeretek

Lokáció: Budapest