A munkakör leírása



Ügyfélkapcsolati munkatárs - (Készpénzkezelési területre)


Ügyfélkapcsolati munkatárs
(Készpénzkezelési területre)
Amit kínálunk:
 
  • Versenyképes fizetés
  • Rugalmas home office lehetőség
  • Cafeteria
  • Magán egészségügyi biztosítás
  • Élet- és balesetbiztosítás
  • Partnerünk gondoskodik a munka és a magánélet egészséges egyensúlyáról
  • Extra szabadságok
  • Rugalmas, családbarát munkahely
  • Lehetőség egy tekintélyes multinacionális vállalatnál dolgozni
  • Piacvezető képzések, workshopok, külső képzések, nyelvi tréningek

Feladatok:
 
  • A vállalati ügyfelek számára első vonalbeli belépési pont biztosítása a mindennapi banki szolgáltatási igényeikhez szükséges támogatáshoz
  • Felelős az ügyfélportfólió teljes készpénzkezelési kapcsolatáért azáltal, hogy proaktívan megoldásokat javasol és előre látja az ügyfelek igényeit.
  • A napi működési hatékonyság biztosítása az ügyfélkérdések hatékony kezelésének fenntartásával és javításával.
  • Az incidensek megoldásának nyomon követése, az ügyfél visszajelzéseinek elemzése és a végrehajtandó intézkedések, valamint a panaszok megfelelő kezelésének biztosítása.
  • Dinamikus, interaktív és proaktív kapcsolat fenntartása az ügyfelekkel és a belső érdekeltekkel.
  • A felmerült problémák és eredmények jelentése a vezetőségnek, és a vonatkozó elemek bevitele a belső jelentési eszközökbe.
  • Hozzájárulás a készpénzkezelési szolgáltatás átalakításához és a célmodell sikeres megvalósításának támogatása.
  • Alapvető technikai támogatás biztosítása az ügyfelek számára az e-banking eszközökkel és a készpénzkezelési termékekkel kapcsolatban.

Elvárások:
 
  • Ügyfélkezelési / ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Felsőfokú német nyelvtudás - szóban és írásban
  • Középszintű angol nyelvtudás – szóban és írásban
  • Szervezési készségek
  • Ügyfélközpontú mentalitás
  • Analitikus képesség
  • MS Office (Excel) ismeretek

Lokáció: Budapest